رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه گفت: این دانشگاه بهمن سال جاری میزبان هنرمندان کشور در جشنواره صلح و سلام است.

 

محمدرضا ولیلو افزود: جشنواره سراسری صلح و سلام در رشته خوشنویسی در سه بخش نستعلیق، شکسته نستعلیق و خطوط قرآنی (ثلث و نسخ) برگزار می شود.
وی اظهار کرد: این جشنواره در دو موضوع سلام با توجه به تاکید قرآن کریم به عنوان خط مشی مسلمانان جهان و ایده صلح جهانی مطرح شده توسط رئیس جمهوری ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، برگزار می شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه یادآور شد: شرکت تمامی کارکنان، دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در این مسابقه ها آزاد بوده و آثار راه یافته به این جشنواره بررسی و داوری شده و از نفرات برتر هر رشته در سه بخش استادان، کارمندان و دانشجویان تقسیم بندی و تجلیل می شود.
ولیلو، ادامه داد: برگزاری مجموعه همایش ها، جشنواره ها و کارگاه های سراسری صلح و سلام دانشگاه آزاد اسلامی از سال گذشته آغاز شده و در این راستا جشنواره خوشنویسی در واحد مراغه برگزار خواهد شد.
وی گفت: مجموعه همایش و جشنواره های این دانشگاه در سال جاری با عنوان صلح و سلام از جمله همایش های علمی- تخصصی صلح، تئاتر، نمایش و نمایش خوانی، کاریکاتور، کمیک انیماتور و کمیک استریپ خوشنویسی است.
بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره خوشنویسی در واحد مراغه، آخرین مهلت دریافت تصویر آثار، نیمه دوم آبان، آخرین مهلت دریافت اصل آثار نیمه دوم آذر، داوری نهایی آثار نیمه نخست بهمن و اعلام نتایج نیمه دوم بهمن 95 تعیین شده است.
مراسم تجلیل از برگزیدگان و اختتامیه این جشنواره هفته سوم اسفند برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 37454589- 041 تماس بگیرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 23 تير 1395برچسب:, | 13:33 | نويسنده : شهروند مراغه ای |